CRM-järjestelmän käytön tehostaminen
Tilanteessa, jossa CRM-järjestelmälle asetettuja tavoitteita ei tunnuta saavutettavan, on syytä pysähtyä tutkimaan, mistä tämä johtuu. Liiketoiminta tai liiketoimintaympäristö on saattanut muuttua tai sitten järjestelmä ei alun perinkään ollut oikealla tavalla suunniteltu ja käyttöön otettu. Asiakkuusstrategia on muuttunut tai sitä ei tunneta. Käyttäjillä voi olla osaamis- ja motivaatio-ongelmia. Todennäköisesti ongelmien syynä on useamman asian sekoitus ja yrityksessä voi olla vaikea sisältä käsin tarkasti identifioida ongelmien syyt.
CRM-valmentajan CRM-järjestelmän käytön tehostaminen -palvelupaketin avulla
- selvitetään syyt, miksi CRM ei tunnu toimivan
- saadaan selville asiat, joihin keskittymällä tilanne saadaan korjatuksi
- tuotetaan selkeä suunnitelma CRM:n kehittämiseksi
Palvelumme, joka selvittää keskeisimmät ongelmakohdat on nopea ja tehokas. Parhaimmillaan muutamassa tunnissa tiedämme, mikä ei toimi ja voimme ryhtyä etsimään ratkaisukeinoja.