CRM-järjestelmän valinta
Tarjouspyynnön sisältö on keskeinen, jotta asiakkaan tarpeet tulevat oikealla tavalla järjestelmätoimittajan tietoon. Liiketoiminnasta johdetut vaatimusmäärittelyt ja toimintamalli ovat pohjana hyvässä tarjouspyynnössä.
CRM-järjestelmän valinta voi olla haastavaa vielä tarjousten saavuttua. Tarjousten yhteismitallistaminen vaatii asiantuntemusta ja usein myös neuvotteluja potentiaalisen toimittajan kanssa, jotta voidaan olla täysin varmoja toimituksen luvatusta sisällöstä ja kustannuksista.
CRM-valmentaja voi auttaa paljon järjestelmän valinnassa, sillä ymmärrämme liiketoimintaan liittyvät tarpeet, osaamme kuvata ne tarjouspyynnössä riittävästi teknisesti sekä avata tarjouksien sisällön asiakkaallemme.
Järjestelmän ja toimittajan valintapaketin osia ovat
- tarjouspyyntöjen laadinta (vaatimusmäärittelyn ja toimintamallin pohjalta)
- tarjousten yhteismitallistaminen ja arviointi